I'm baaack :D

Japp nu har äntligen modemet kommit så jag är tillbaka med bloggandet :D
Vaknade just (09.30) och ska snart äta frukost bara det att vi inte har någon mat hemma, men mamma är och handlar nu ;)
Idag kommer min lillebrors gudmor hit, så vi far och hämtar henne ca. halv 2 tror jag. Sen far vi iväg till stugan.
På lördag har David kalas, köpte en James Bond film åt honom, för han gillar dom filmerna av någon anlednig ;).
11.08 ska jag tävla igen :D kaninhoppning kl. 13.00 troooor jag ;) Någon som kommer och fottar då?
Aja nu börjar det bli dags att avsluta inlägget så sees :)
Skrollan och Malin
obs bilden är fottad med mitt lilla objektiv
 
 
Komentera här
Postat av: Anna

Vill komma & fota miin söötastee Dessi <3 Men de går jo inte :(

2012-08-02 @ 12:04:51
URL: http://Everythingaboutanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
>