Lilleman 12.8

Det regndade som tusan när vi skulle åka men whatever? Åkte ut iaf då vi kom såg vi ägaren & några till stå med Olivia ja nu borde ni listat ut vad det var.. Olivien åker redan nästa söndag :( Lilleman åker hem han med! Dom orden fick mig nästan att tappa andan, för jag trodde han skulle hem till sin ägare xd 2 veckor kommer han att få stå själv sen kommer den nya isisen Embla! Vi var inte där så länge men, en stund iaf :Trickträningen gick helt superbra! Han stegrade faktiskt rätt högt *stolt* ;) Vi tömkörde ju oxå en snabbis, eftersom Olivien inte gick att hantera, hon gick över bråkighetsgraden och blev farlig.. Men vi lever ju så att ;) Men när jag skulle sätta på tömkörnings sakerna, skulle jag sätta svansremmen så plötsligt springer han iväg & är rädd?! Så han har tydligen blivit bakskygg :/ Eller så har han ryggvärk. Ingenaning men ägarn ska kolla upp det som tur! 
Komentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
>