Nej ni slipper inte mig ;)

Jo nu är jag tillbaka ;)
Har inte kunnat blogga i helgen, orkar inte berätta allt men har varit på stugan och datan har varit i stan och mobilen har inte haft batteri (inte för att jag ka bloggga från obilen men endå ;))
Men ja vad ska jag berätta, berättar om kaninhoppnings tälingen jag var med på i lördags :):
Startade miniklass (15cm) med Polly och lättklass med Molly (30cm)
Med Polly gick det hyffsat i första omgången tror jag att vi rev alla förutom ett ellr två + att vi blev uteslutna för det tog för lång tid ;)
Andra omgången blev vi uteslutna igen fast bara tre sekunder från att vi skulle komma runt banan ;)
Bild från hoppträning i våras:
Katarina Holmberg är fotograf :)
Med Molly gick det bättre :) Vi kom runt första omgången med 2 fel och andra med 0 fel och vann :D
Bild från hopptävling i våras :)
Josefin är fotograf ;)
//Dessan (arkivet strejkar fortfarande)
 
Komentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
>