Ridlärare

Sitter och tänker att vi har nya ridlärare.. Har aldrig ridit för den ena, men Lilleman & Olivia står på bete hos henne Så pratat har vi väl lite grann ;)  Den andra säger mitt namn fel, även fast jag säger till så ja. Så himla konstigt att förlora dom 2 bästa ridlärana man haft. Lärde mig grymt mycket mer en vad jag trott! Att knappt kunnat  hoppa 30cm så kan man plötsligt hoppa 80cm barbacka! Jag lärde mig hoppa Ramia, rida ordenligt & Självsäkerhet det är först nu jag börjat tänka på det. Trodde aldrig jag skulle kunna rida utan väst, nu kan jag det (nog för det är lite puckat att kunna göra men men) Kommer verkligen sakna dom! Det enda jag är rädd för nu är, att bli behanlad som en nybörjare.. Startar mitt fjärde år nu  och nu vill jag faktiskt hälsa på lite nya utmaningar!  Jag vill inte känna mig som en nybörjar grupp! Och skulle det kännas då ennu ett år till, då byter grupp helt enkelt. 
 
Nu kommer till och med vi runt 65/70 banor utan problem, helt otroligt!
 
 
Känner ni igen oss?
 
 
 
 
 
 
 
Komentera här
Postat av: amanda :)

ni har utvecklats så sjuukt mke :D

2012-08-09 @ 21:46:27
URL: http://hoolwerf.blogg.se/
Postat av: senny

hej, jag tycker du rider jätte bra! jag menar det verkligen :) kram

2012-08-09 @ 22:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
>