Svar på frågestunden del 1 av Ursula! :)

Frågor av sandra:
Vad gillar ni mest? Hästar ;)
Vad är era favvo bokstav?? Ehh ingen aning xD
Vem e snyggat världen? Jag så klart! Haha nej men typ Ramia
Gillar ni frukt? Jo
 
 
Frågor av Anna:
Har du varit utomlands någon, iså fall vart? Typ miljoner gånger reser varje år, men senast var jag till Las plamas i spanien
Vad för mobiltelefon hardu? Iphone 4s
Vilka sidor brukar du vara inne på? Blogg.se,facebook och massa olika bloggar :)
Vilka hästar har du ridit? Haha för många för att kunna skirvas ner ;)

Frågor av Kajsa
Fisk eller kaviar? Fisk

Frågor av Sofie
Vad tyckte ni var på ridlägret? :) Att galoppera på åkern, hopplektionen allt :D!

Frågor av Hanna L
Vad är det pinsammaste ni gjort? Ett videoinlägg en gång i tiden, som jag tyvärr publicerade :s
Vad klarar ni er inte utan Nagelack/Smink? Smink
 
Frågor av Henrika :)
Sover ni fortfarande gosedjur? :3 Nej det gör jag inte
Vilken är eran favorti-rätt? Om det är i mat så typ kyckling & ris, korvsoppa :D
Skulle du vilja vara med i top-model? kanske xD
 
Svarar på resten imorgon! :) (tror jag xD)
 
 
 
 
 
 
Komentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
>