1 Juli, såklart kommer jag på det nu.

 A r g! för att jag missa den där sirenen som kommer varje månad kl 12 :c missar den varje månad :mad:
Lisa borde komma om en timme så ska vi planera osv.. Sen kommer Mamsen hem och då drar vi! :D
 
Alltså vet int vad men jag har fått något fel tror jag.. jag är beronde av morötter! :o Men det var såhär att mamma köpte morötter och så tyckte jag dom va goda och nu äter jag typ 3-5 st per dag! :s
 
Men nu ska jag fortsätta kolla på the telly, hejs!
jo jag gillar mellanrum mellan texterna (;
hhihi:D
hihi :D
 
 
 
Komentera här
Postat av: Åsa♥

Vad är det för ras?? :)

Nu kan du kika in vem som vann dagens blogg. Jag har INGEN ny omgång nu, eftersom jag tänker ta paus med bloggandet! Jag kommer att komma tillbaka men vet ej när, kanske i augusti! Ha en superbra sommar! :D
/Åsa :)

2012-07-01 @ 15:02:44
URL: http://Blomqvistbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
>