22:44

Varit med mina babes tills deras stuga och haft det gööött! :D Träffade en av mina s-kusiner idag har inte sett han på typ 3 år?  simmade med flytväst bara för att jag ville slippa simma xD Igår sov vi hos mig i min stuga. Först var vi själva och precis efter att klockan blev 00:00 så börjar det blixtra som sjutton och då var vi helt själva mitt uppe på ett berg. Sen sluta det en stund men det börjar blinka igen och jo det börja blixta IGEN varit suuper fint väder = koka hett 30+ jao. Mitt huvud snurrar skit mke så ska ta och göra något lugnande som att typ sitta i soffan :] HÖRS!
Kan inte blogga så mycket eftersom jag är bortrest men gör mitt bästa !

Ser ni pownins mage? :')
Komentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
>