Dressyrtävla?

Nu har jag bestämt mig! Jag tänker starta en LC på hösten. Funderat på det länge men det som fått mig att tveka är: 1. Rider jag för dåligt? 2. Tänk om jag inte får starta X-lätt i dressyr 3. Tänk om jag glömmer programmet 4. Tänk jag får någon jobbigare häst. Ja detta kretasar runt i mitt huvud men nu bestämde jag mig för att jag startar. Och jag kan starta x-lätt om jag inte blir placerad vilket jag knaappast kommer bli xd. Eftersom det i själva värket startar såna som har egen häst i det och dom har ju på ett sett lättare för dom kan rida igenom programmen. Så om dom startar LC har dom ganska så mycket lättare om nu inte hästen är svår förstås. Men nu blev jag osäker annars kanske jag vänta till x-lätt så att jag säkert får vara med nu blev jag osäker :/ Andledningen till att jag vill starta x-lätt dryssern är för jag vet inte om jag är redo att dressyrtävla på lite svårare. 
 
jo bild kvalitén blev bajsdålig för kameran ceppa.Men ser ni hur den människan rider så himla grym! 
 
 
 
 
 
 
Komentera här
Postat av: Nathalie

Jag tycker du kan starta en LC :) Är inte speciellt mycket svårare än en XL, enda skillnaden är att domaren är noggrannare med vägar, övergångar osv! Vet inte hur vi kommer lägga XL gränsen till nästa år men antingen blir det att du inte får starta om du fått över 60% eller om du blivit placerad. Men tycker nog att du klarar av att starta en LC, men gör det som känns bäst :)

2012-07-25 @ 15:08:24
URL: http://cindynathalie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
>