Godmoorning :)

Jaha kunde ju inte följa med Josse (ja jag vet att det bara är jag som kallar henne Josse) för hon ska ju va en korv och rida kl. 10 då jag fortfarande är på stugan D: men aja Sofie rider ju med henne så hoppas att hon inte döör ;)
Nejmen vvi ska åka till stan typ 11 ellr 12 nått sånt och när jag kommer hem ska jag packa för att fara till Grönan och för RIDLÄGRET!!! fast kommer att sakna Gullviva men ÄNTLIGEN får jag träffa Alice igen ♥♥♥ har saknat henne så otroligt mke aller det beror ju på vem jag får men tror att jag är den endå som önskat Alice :D:D
nejmen nu har jag flömmat tillräkligt ;) sees :)
Ikväll får jag äntligen träffa brudarna :D :D
 
Komentera här
Postat av: Sofie

Jag kallar också Josse för Josse:D

2012-07-06 @ 11:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
>