Haiii

Vaknde kvart över 9 idag!! nejmen på fredag blir det fullfart är ju så j***a bra kompis att man glömmer att man lovade att följa med josse till Björkhagen :/ Men tror att jag longerar Gullviva lite ;) ska ta med hjälm och handskar denna gång ;) Och sen på kvällen blir det cirkus :D :D och mellan det ska jag hinna packa till ridlägret ;) Och VET NI VAD???? vi ska ha hotellet bredvid Hööks :D ska köpa fäljande:
  • Nya ridbyxor
  • Mörkblått dressyrspö
  • Mörkblå T-shirt
Om ni undrar vrf allt ska vara i mörkblått så kom jag just på att jag fick ett mörkblått schabrak i julklapp av mina brudar ;) tack så otroligt mke ♥ Längtar tills på fredag då jag iallfall får träffa Ursi ;)
Komentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
>