LYCKLIG :D

Hittade en dator i Lobyn (stavning)
Var ju som sagt på Grönan idag (y)
Åkte inte så mkt men satte i mig em hel mjukglass :P
Dagens tips: åk inte Pop Expresen (ellr vad den nu hette) efter att du har ätit en mega mjukglass (a)
Nejmen idag har jag åkt:
Twister (helt ok, jag såg för hemsk ut på bilden), Te kopparna och lycktan (som uppvärmning) Kätting flygaren (jag kallar den för slänggunga) ( förra årets favorit) Skulle ha åkt Kvasten men den hade så j*****t lång kö så orkade inte köa ;), Flygande mattan (kommer på andra plats), Lustiga huset (gick det flera gånger bara för att jag älskar det ♥ och sen då Pop Expresen (nya favoriten)
Men måste nog börja avrunda nu för ska peppra på med tidsinställda medan jag ändå har tillgång till data ;) (eftersom att det inte är min egna så får ni får nöja er med arkiv pic)
 
Komentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
>