mmmåndaag

Red danny idag & Elin red bob gick skit bra! :D Ibörjan kändes danny lite trög om man säger så men sen blev det bättre. Vi red ut eftersom vi hade inget bättre för oss. Regnade lite först men sen försvann det :thumbup:
I galoppen gick han nedåt med huvudet om man säger så ;) Men kul vare iaf, sista gången jag red han eftersom han åker snart :(
Sen var jag ju med Sandraa, skitkuul :D Men när jag skulle cykla hem från kungsö så kommer jag till nån korsning där det fanns en fårhage. - Är den där lös?  [joo jag pratar med mig] själv Så går jag närmre och så hoppar den tillbaka in i hagen :s Nu väntar jag på fuud, sen chill i nån timme sen rockoff !  Så hinner nog inte uppdatera så mke idag men gör mitt bästa! x]
 
 
Komentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
>