Ramias hel syskon

Bilsbaeks regina
född: 1996
 
Bilsbaeks Bircov
född: 1998
 
Renatha af bilsbaek
född:  1994
mankhöjd: 1,47

Det står ju även om Ramia men henne kan jag allt utantill på men det jag inte visste var
att hon var 149 i mankh :o Alltså övervuxen ponny thih♥
Har alltid trott att hon var 146/147..  
Men bara för att jag tycker det är kul får ni lite fakta om bebis också↓
Bilsbaeks ramia♥
född: 1997, 22.4
mankhjöd: 149
korshöjd: 147
Från Danmark, importerad till finland 2001
såhär hade hennes förra ägare beskrivit henne:
Stoet har en bra ras- och stoprägel. Den har ett vackert huvud. Halsens överlinje kunde vara bättre välvd. Bogen är lång, men brant. Bra manke. Lång länd. Välmusklad bakdel. Stoet är välbenad, men med något korta kotor. Rörelserna är något trånga och stoet skruvar bak. Skritten är taktfast. Traven är taktfast, men kunde vara mer elastisk.
 
Måste erkänna att jag är nöjd över dagens forskning :D
Komentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
>