Ridläger 2012, Skansens Gård

Fick ett litet skimmel sto som heter Molly.
Hon var ganska het och bäst på att hoppa!♥
Första passet gick helt åt skogen men jag tyckte ändå
om henne :') Vi red ut ett pass och red ett pass på
banan varje dag. På kvällarna spelade vi alltid kubb eller
gjorde något annat kul :D Fast på Tisdagen (?) behövde
Molly vila så jag fick Ruz, hästen som alltid bockade på
uteritter ;) Jag fick rida honom på uteritten den dagen.
Han bockade 9 eller 10 gånger men jag föll inte
av på bockningarna, utan på ett mycket fulare sätt!
Vi red på någon stig och så var det ett träd ganska
högt upp över vägen och jag trodde att jag skulle få det i 
ansiktet så jag tog tag i det men Ruz fortsatte gå! xD
Och jag höll hårt i trädet fortfarande så jag blev kvar hängandes
i trädet x'D Jag bara - Jag har fallit aaav!
För typ ingen märkte det! Men nästa dag visade det sig
att Molly hade tappat en sko :( Så jag fick Ruz resten av lägret.
Nästa uteritt bockade han bara 4 gånger tror jag! ♥
Men på avslutningen hoppade vi och det gick ganska bra ändå.
Saknar Molly, Ruz och alla underbara människor♥
Om vill ni ha film någon annan dag så kan jag fixa det!
Nu blev det här väldigt mycket för långt,
och jag har bara bilder från lägret i mobilen så
det får bli ett tråkigt bildlöst inlägg :/
 
Komentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
>