This cat is very angry

Jag är vääldigt angry just nu -.- Eftersom det är min olycko dag så att ja.
Jo det var som så att jag skulle cykla till S-market köpa lite. Så lyssna jag på musik ja det är väl helt normalt?
Sen i butkien ska jag ta ut headsettet så bara börjar den spela på full volym och typ alla glor på en :s
Sen så finns det ju dörrar till typ föråd elr nåt sånt och så öppnas den precis då jag står utanför den och såklart skirker jag för fullt för att jag är så himla lätt skrämd. När jag väl sluppit ut ur affärn och börjat cykla börjar headsettet krångla så att jag fokuserar på det och så far jag rakt in i en fårhage och voltar över från cykel. När jag reser mig igen så ser jag vettskrämda små får som glor. Till sist bestämde jag mig för att gå med cykeln. Vad händer när jag kommer hem jo cykeln har punka ?! Heelt stört! :o
Komentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
>