UPPDATERING:

TISDAG: Var hos Lilleman. Himel o pankaka så fin han var :') Jag körde mke NH han flyttade bakdelen utan att ens behöva picka lite, följde efter mig osv. Tricktränigen gick pankakit bra han stegrade faktiskt enång utan hjälp upp min fina    lilla surgubbe♥ Tömkörningen a nu får ni gissa ;) Övade på serpentiner & halter bytte även bett till rakdelat eftersom 3 delat funkar verkligen inte! Han är så frukansvärt stark så att rakbett fick det bli. Det enda  dåliga var flugorna i h a t e it!
Men sen kom vi tbx på långa tyglar & trötta ponnis. Putsade tränset + tömmarna så nu är dom lite frächare! 
 
ONSDAG: Sov 5½ timme men pigg som en raket. Då vi hade kört iväg från båten så ser jag att mina solbrillar var borta och hittade dom ju int heller D: När vi släpptes in på grönan var vi livsfarlig om man säger så :3 hoppade runt och apade oss som apor? Vi värmde upp genom att åka tefaten,nyckelpigan,lyktan & elefanterna. Sen gick vi till dom större attraktionerna började med vilda musen :D sen åkte kajsa Extreme vågade inte åka den :c Sen tog vi oss till kvasten snacka om att jag är knäpp! Först säger jag nej jag vill inte jag är rädd elr ngt. Sen efteråt : vi åker den igen!  HAHA XD Vi åkte typ alla förutom frittfall(kajsa åkte den!! o:) katapulten,extreme(kajsa åkte den med!) insine(den åkte hon oxå) Fick en ny favo oxå nämligen twister :D↓
Schnygga vi är elr ? c:
TORSDAG: varit med Lisa  suttit och garvat som vanligt. Ska evt va med henne igen snart!
Vi gjorde hemlagat flugspray så nu slipper vi köpa :3 
Har inte hunnit hända så mke så att vi hörs!
Komentera här
Postat av: aamaandaa

Men vafan ursi, Katapulten skulle du åkt den e faaan bäääst :D!

Svar: Nån gång i livet knske ;D
welshclub.blogg.se

2012-07-05 @ 16:42:43
URL: http://lillyfloower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
>