Världens bästa ridläger 2012 ♥

HEJ! Nu kom jag just hem från det grymmaste,bästaste,gladaste,underbaraste ridlägret eveer! :D
Jag hade då Mius♥ Hade mina egna shabrak thih. Hon var så grymt fin asså första dagen trodde jag int att jag skulle få ner henne i mjuk form men näej mjuk blev hon♥ När vi skulle äta så satt alla och prata så högt som möjligt ;) Mius var het på markarbetet men annars var hon INTE alls het! :0 Helt lugn och fin :D Föll av en gång på hoppningen xD Fulast.com Så jag och hon andra som föll av fick baka en kladdkaka haha! :D Sen nästa dag blire kladdkaka igen men inte från min sida dårå ;) Vi simma varenda kväll, hade höjdhoppningen, Löshoppade Idas häst Neuman(stavning?) Haha blev alltid anklagad för att ha gjort något :/ När jag inte gjort något och det var då skomannen kom till men den historien tar vi inte upp :3 Men veckan gick på tok för fort! ;( 
Men idag vart det avslutning jag var proet och kom på våran fina kadriljbana *skryter* ;D
Nä men jag & Lisa vart lite kreativa ;) Men först red vi igenom dressyrprogramen det var ung spegelritt.
Sen skulle vi hoppa linje som avlsutining :D Jag var hörde till barbacka gänget och det andra var förstås sadelgänget ;) Vi hade lappar på våra ryggar där det stod vilka nr vi var osv kompicerat att förklara.
Me i framhoppningen biter en broms henne och hon börja kicka & bocka till sist skenar hon iväg haha glad att jag lämnade lite man (hade knoppat) :)
Pictures↓
 
Bommen föll inte :D
 
 Hon fick lite speed på det hindret så att därför fick hon mke mindre eftergift ;(♥
 
 
 
Komentera här
Postat av: Sofie

Bästa ridlägret!:D Kommer det massor:'(

Svar: Jag också ;(( gissar att det skulle stå sakna ;)
welshclub.blogg.se

2012-07-13 @ 15:38:01
Postat av: Sofie

Oj då glömde skriva sakna:P

Svar: xD
welshclub.blogg.se

2012-07-13 @ 18:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
>