16.5

Nu ska avslöja en sak.. Jag ha bara bloggat från min mobil igår & Idag tills nu! För nu köpt vi en internet stikka så nu kan jag blogga i överflöd :3 Drar snart på marknad, fölåt om jag skryter men.. Jag är så himla taggad för imorgon ridningen!! :D men sen finns det en sak jag tagga så himla mke mindre, nämligen att jag ska klippa håret fy blä. Hatar det sååhäär mke! tänk om jag blir flintis hur skullle jag se ut som flintis? o_O vill int ens tänka på hur det skulle se ut..Men nu ska jag dra så vi hörs sen! (:











 Saknar mina brudar & Lilleman ;) <3
//Ursula


Komentera här
Postat av: Julia

Den bruna hästen på bild nr 1 ser ut som en ponny på min ridskola (GFRK). Fin blogg!

2012-06-16 @ 21:16:48
URL: http://jullies.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
>