Alice ♥

Red ju finaste idag ;)
Det gick väll sådär ;) Hon var lite nervös i uppvärmningen och skyggade och skenade två gånger xP dock höll jag mig kvar ;) Sen skulle vi hoppa igenom banan en gång och det gick väll bra förutom att det gick snabbare och snabbare efter varje hinder xD Sen höjde vi, det var nog bara 10cm högre och då hände det Dx Första och andra hindret går bra men sen blir tvärstop och jag flyger framför sadeln detta händer två gånger xD men sen hoppar hon dock håller jag på att flycga av igen eftersom att det blev ett kaninhopp, och en gång till :P sen kom vi igenom banan ;)
Inga bilder i detta anlägg för Ursi ville att jag skulle blogga ett inlägg innan jag fick bilderna ;) SÅ dom kommer i en  ildbomb sen :)
Komentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
>