Barbackaritt

Red Marlenen igår, kajsa hängde med ;) Först krånglade det sig att ta sig dit, men vi hitta till sist. Sen måsta vi fånga marre i hagen vilket tog en kvart kanske? Sen vart det typ 2 km till ridvägen. Men vi tog oss dit smärtfria. Det var nog den underbaraste ridturen någonsin :)! Har aldrig smilat i galoppen förr, (föröskt men det är svårt) Men nu kom det automatikst Såå himla underbart väder ,fin häst osv. Sen skulle vi börja be ge oss hem och så kom det något dike som jag hoppade av i , och så skulle vi GÅ över det men ist hoppar hon rakt på mig men skadade mig int, lite blåmärken på benen blir det iaf ,Sen tvingade jag mig att hoppa upp igen och då for i tbx! Massa skratt och supermysig ridtur :)<3 Sen korvade det som vanligt med skjutsen så kom hem kvart i 12 :')
Komentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
>