Gullviva 03.16.12♥

När jag först kom dit till Ponnylyckan så tog jag ut Gullis och gick igenom dom tre trick som hon och jag kan tillsammans; stegra, puss, krafsa. Nu kan vi även buga, tack så jättemycket Sandra :) Sen rycktade jag lite snabbt och kollade hovarna, sen gick jag en kortis promenad. Sen rengjorde jag mina borstar. Sen kom Sandra och Kajsa springande (gående) och så att Gullviva skulle stå hoss Sandra för att hovslagaren skulle titta på Gullvivas hovar. Jag följde med och satt hoss Sandra en stund och bara chilla medans Linus (som står hos Sandra) atackerade (nej jag vet absolut inte hur det stavas *hostatack*) stackar Gullis :'( Ja men sen då så väntade vi på hovslagarn som aldrig kom -.- så tillslut gick jag tillbaka till hagen och putsade Gullis träns och sen rengjorde jag "dunkarna" som dom har sitt vatten i. Sen rycktade jag ena shettishingstenfölet och övade med den vad prooo och smaknigar betyder, gick riktigt bra mot slutet :) Sen åkte jag hem och sitter nu och väntar på att maten ska bli klar :) Och nu har jag ätit och ni ska jag städa kaninburen ;) Detta måste vara det längsta inlägget hitills ;)
k <-- Gullis &hearts;
bawie &hearts;
k vacker (noot) xI
Komentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
>