Häärliga kaniner, or not..

såhär skrev min kusin på fejjan 
FYFAN!! Jah har int varit med om någe väre!! :O Vf!? Nu när ursula och Jah skulle hoppa med mina tre underbara kaniner (Trodde jah) då skulle vi hoppa med två kaniner först som heter Maja och Toffsan och då så sprang Toffsan runt som en galning och bajsa för fullt!! som en GALNING!! och Maja bara satt i ett hörn och kolla som om hon hade sett ett spöke, Sen skulle vi hoppa med min kanin Emma och hon e min favo kanin (iaf var hon det...) Det gick jätte bra hon klara höjd 2/4 och så fuska hon ibland hon gick under!! Tills.... Ursula skulle puffa henne på baken så hon skulle hoppa då så När hon hoppade så pissa hon också!! såklart... Så kom pisset på mejj!!! På mina byxor sen satt jah mejj i det och sen skulle vi sätta tbx henne i buren och då när jag lyfte upp henne... Jah det kan ni ju gissa!! :@ Hon var som en PISSMASKIN hon pissa för fullt hon det bara spruta ut piss!! På mejj hela mejj! -.-!? Satan!! Jah har int varit med om någe värre ;O....................
Nu sitter man på färjan och luktar piss & bajs häärligt!!

Komentera här
Postat av: jenny

Hah! asså de var ju as kul! :D
Ja satt uppe på rummet o lyssa när vi skratta o hållde på...

2012-06-25 @ 20:40:59
URL: http://teamholmberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
>