Hatar nya blogg.se -.-

Det är ju många fördelar med nya blogg.se som att man kan svara på kommentarer och så men gillar inte hur det ser ut -.- jaja vi ska inte prata om det nu.
Sov länge idag :) till halv tie :D Idag har jag inga speciella planer förutom att hälsa på fårena som finns här :) det finns lamm också<3 Önskar att jag hade tagit med kameran :( Jaja annars ska jag väll inte göra så mkt, kanske hälsa på en hund som heter Mecong :) Han borda vara  nrheten (hanns matte jobbar på min farmrs camping(från början var det min farfars men han finns inte längre) fast jag tror att det snart blir min farbrors ). Kanske hoppa med Molly, Hoppade med Polly igaår, men nu ska jag nte trååka er med detta inlägg längre sees :)
Hppas att jag har dig på ridlägret <3
//Dessan
Komentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
>