Idag är bloggen 1 månad!! :D

Ska snart ut och handla med mamma, sen fota och jag vet precis kmr bli najs om bilderna lyckas! :D
Fult väder är det ju också. Först sol sen regn sen sol sen regn hahha (;
Ja uppdateringen blir säkert sämre idag 1. Dessan är på kaninläger 2. Lisa är i finland 3 jag är fast på ön igen!
Heheh och det måst ju vara tråkigt när jag uppdaterar som en tok xD Men nu ska jag iväg hejssvejspotatisgrejs!
Nej jag måste ba:
R- rar,rolig,rund
A- allra bäst,awesome
M- Mysig,mullig,mörk brun
 I - ivrig, ?
A - Allra finast i hela världen♥

Nellie & Pluto får står för bilden Håll med om att dom är grymt söta tsm! :')



Komentera här
Postat av: Nellie

Naw :') Tack! :)) Du o Ramia e också grymt fina tsm! :')

2012-06-19 @ 19:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
>