I've got INTERNET!!

YesYesYes! :D Känns som jag varit borta från allmänheten xD Saknar mina små beebisar :'( Fast idag är det bara en vecka kvar tills jag kommer hem! :D Imorgon ska vi till något tivoliii, ska försöka ta lite bilder så att ni kan få lite att se på istället för en tråkig text ;) Känner mig ganska hyper nu xd Förresten, kan berätta en ganska konstig sak som hände idag. Jo, jag simmade i vattnet (var annars?) och så ska jag precis hoppa upp på min badring (fråga inte xd) och så ser jag något simma emot mig. Jag får panik och tror att det är en varg eller något, men det visade sig att det var grannens hund som hade rymt och tagit sig en liten simmtur!
Haha, det var otroligt fult xD Men nu ska jag kolla lite bloggar, så vi hörs! :)

(förlåt för konstigt inlägg)







Komentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
>