Mitt första tidinställda (y)

JApp jag skrev inlägget 18.05 men det kommer att publiceras 21.05 (y) nejmen vet inte vad jag ska skriva, nästa lördag (om en vecka ska jag till Grönan :D, orkar inte släpa på stystemisen så tar med lilla diggisen ;) har fottat med den här på stuan också, den är faktiskt ganska bra för att vara en diggis ;) nejmen jag kommer antagligen inte att orka blogga mera efter att jag har skrivit detta inlägg så att ;) ojdå, bara en vecka och tve (en) dag kvar till ridlägret!!! Måste ha Alice jag döör annars Dx nejmen såhär önskade jag:
  1. Alice ♥
  2. Arrow
  3. Ior (ellr. om det var Rocky xD)

Länge sedan (första gången vi var på hoppkurs) Ursi har fottat :)

Inte jag som har satt fast honom, det var någon nybörjares mamma + en vacker väst xD

Har ingen bild på Rocky just nu så ni får klara er med Ior, I♥ hans åsneöron ;)

 

Komentera här
Postat av: Anna

Kul attdu ska till grönan då ;D gissa vem som kks är där då? ;)

Svar: Duuuu??? :D
welshclub.blogg.se

2012-06-30 @ 22:50:33
URL: http://everythingaboutanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
>