Regnhoppning = Najs!

Alla hästar där var finska kallblod,förutom ett par b-ponnysar då.
Jag fick en medelstor häst,som hette Huja. superduper mega snäll.
Vi hade typ skänkelvikningar & Hoppning :D
Hon var lite trög i uppvärmningen, men det släppte mot slutet
det regnade skitmycke, men dt brydde sig typ ingen annan en jag om..xD
Vi galopperade typ 12 varv innan vi bröt av, men ridbanan var int så bigga..
Hoppade typ en banan på runt 50? Najs endå! :D
Nu kanske ni undrar hur jag kunde rida på en finsk ridskola?
Men det ni kanske int visste är at jag kunnat flytande finska
sen jag var 4-5 år! Men Huja var super mysig, rider jättegärna där igen! :D
nu kolla jag upp hur stor hon va och hon är slutmätt om 153cm.


Komentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
>