Ridningarna i går ;)

Först red jag ju en Amerikansk??travare som heter Bråttom även kallad Bråtti, Råttis. Hon var väldigt cool med tanke på att hon hade varit travare i 12 år ;) Men iallafall så red vi ut :) Hon skygga några gånger och i traven blev det någon blandning av trav, tölt och galopp :P Men hon var riktigt gosig och mysig :)

På kvällen red jag en islänning som heter Hnokki frà Krossi även kallad Hnokki (ni som känner mig vet antagligen llt detta men annars har jag inget att skriva om Dx) Jag hoppade barbacka på Anjas ridbana med honom, tjaa vad ska man säga underbart snäll xD dock hittade vi (Sofie och Jag) ingen utrustning så red barbacka i bara grimma -.-. Men najs var han hoppade lite barbacka också :) det var kul :)

Japp nu vet ni vad jag gjorde igår ;) Och nej det blev inget foto :( hann inte :( tyvärr men ska försöka fotta idag ;)
Komentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
>