SÖNDAG :)

Idag ska jag till Gullviva :D Jaf sjulle ha kört henne men hon får sina hovar fixade idag så det får bli nästa gång ;)
Men ska typ göra följande:
gosa
fotta
ryckta
trickträna
putsa
rycktsakerna
gosa lite till ;)
kanske blir en kortis promenad också ;)
Ska åka efter lunchen som mamma snart ska laga ;)
Kunde inte Gullviva åka till Linda? Det skulle vra perfekt ;) (Lilleman och Olivia finns hoss Linda)
Ursi och Lilleman
Lisa och Olivia, snart Rebecka (stavning)
hjk Jag och Gullviva
Japp vi ÄLSKaR shettisar ;) hehe och jag älskar min favvo ko <3
Komentera här
Postat av: Åsa♥

Kolla in om du fick länk i gissa kändisen! Om du gissade rätt och inte fått länk, får du säga till så ordnar

jag det! :)

Ny omgång dirkekt, så gissa på!

2012-06-03 @ 10:03:30
URL: http://blomqvistbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
>