tejp ohål ;)

Sitter här nu och chillar och äter ett äpple till frukost, ja jag vet vad man igentligen ska äta smårgås (nej det ska inte så smörgås) men jaja jag äter vad jag vill xD. Nejmen seriöst nu, idag går jag 9-13 :D chill dag alltså för det är typ någon slags fotbolls cup idag :). Sen efter det ska jag till Kungsö och ta ut Gullviva och köra henne i vagn :) (om vi får på vagnen vill säga) xD Sen ska jag fotta också ;) har varit otroligt seg med det men jag hoppas att ni inte har dött x( Jaja detta inlägg blev lite mysko men hoppas att ni överlever ;) (saknar dom små svartvita (oftast gula) gubbarna :'( ) Men jaja måste börja avsluta detta inlägg nu :( Förresten det är oficiellt SOMMAR idag :D:D och bara en vecka kvar av skolan :D
hjk <-- sötizen <3
Komentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
>