Tjaooo

Tjenare alla glada människor där ute ;) Dessan här:)
Jag bloggde förut på Hestdessan men har nu tänkt flytta hit tillsammans med Carl och Gustav :D Om nu underar heter jag Bertill xD
Nejmen seriöst nu (oki jag erkänner jag kan inte vara seriös)
Jag heter dår Desire (och JA det utalas svenskt och NEJ man skriver det inte Desiree')
Men ja ocj japp I'am a vegetarian men äter vitt kött ;)
Jag har två kaniner som heter Molly och Polly och en sköthäst som heter Alice. Jag ska även få medryttarhäst i sommar men det har varit lite trassel med det så jag vet inte riktigt vem ennu :P
Ja men jag tänkte skriva lite mera om Alice, Molly och Polly i ett annat inlägg ;)
märker att detta inlägget blev väldigt röppligt men jaja ni får överleva xD
ghj
:)
Vi säger att jag inte hade andra bilder xD
Komentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
>